Varför luktar Herr parfymer mycket godare än Tjej?!




Jag har länge tyckt att alla parfymer för herrar luktar oerhört gott medans det finns en djungel bland tjej parfymerna. Sällan hittar jag en tjej parfym som jag verkigen tycker om och som håller lukten en hel dag. Ta vilken herr parfym som hellst och så ska ni se att den lukatr hela dagen och gott.
De parfymer som jag har är Brittans "Fantasy" och Christina Aguileras och visst luktar de gott, speciellt Brittans är jag nöjd med för den håller en hel dag men Christinas slutar lukta efter en timme ungefär och så vill man ju inte ha det!
Tycker att det är likadant med Deodoranter...alla för killar luktar jätte gott men de för tjejer luktar lite och konstigt...Därför har jag börjat köpa en Deo från Adidas som egentligen är en för män men som luktar gott och den använder jag =)

Är jag konstig eller?? Måste en tjej ha tjej Deo?! Måste en kille ha kill Deo?!
Jajja, så äre....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Huvudsaken man luktar fräsch tycker jag! :) inte svett och inte för starkt med parfym.

Tommes deo luktar mycket godare än min så nog har jag tjuvat därifrån ibland. Och Tomme som alltid slarvar bort sin har lånat min tjejdeo också, och än så länge har ingen reagerat på att han luktar brud ;)



Kraam

2008-08-14 @ 22:22:08
URL: http://kickikickass.blogg.se/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0