Tung dag

I morse vaknade jag av att älsklingen kom och pussade mig hejdå och kände att jag behövde sova lite till så jag sov tills jag vaknade och då var klockan 08.30. Tänkte inte mer på det men nu känner jag att det är nått på gång i min kropp....Är inte helt 100% frisk känns det som. Svettas och fryser om vartannat och har en jättekonstig huvudvärk som sitter lång ner i bakhuvudet plus ett illamående.
Bläää.... jag har inte tid och vill defenitivt inte vara sjuk!! Men å andra sidan får man se det från den ljusa sidan, då kankse jag är frisk när vi åker till Turkiet =)

Det blir en tung dag på jobbet då jag helt saknar ork och glöd att vara säljande. Det ringer dock väldigt lite så det är för en gång skull skönt!! Annars vill man ha samtal så att dagen inte skall vara så seg men idag gör det inte nått att det dröjer 5 min mellan samtalen =)
Hinner kolla igenom hela internett och läsa aftonbladet grundligt =)
Önskat att vii hade tillgång till alla sidor på internett men detta är ju en arbetsplats med låsta sidor såklart!!

Har hittat ett antal jobb jag ska söka när jag kommer hem...det är bra =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej hej.. :) Hoppas du kryar på dig.. När är det du ska till turkiet då och med vem?? Vad fin sidan är! :D Kramar...

2008-08-07 @ 16:54:05
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0