Potatis och purjulökssoppa bomb

Haha, till lunch idag skulle jag äta en potatis och purjolökssoppa...Har en sån där påse som man bara ska blanda med varmt vatten...Lätt tänkte jag!
Satte igång vattenkokaren och tänkte att, jag kan ju blanda den där soppan i en schaker som jag brukar ha till bulk osv...sagt och gjort, hälde i vattnet i schakern (tack och lov hälde jag i lite kallvatten) sedan ner med pulvret...på med locket och började skaka.....HAHAHA, helt plötsligt small schakern och ut sprutade all varm soppa, i hela köket och över hela mig!!
Senare när jag pratade med min käre mor och berättade om detta så lärde jag mig att man inte kan skaka  varmt vatten i något, man ska röra om!!
Detta gör jag aldrig om!!

Nått nytt har jag i alla fall lärt mig idag =)

Love Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0