Cravings ?!

Kan man säga att man har cravings även när man inte är med barn?!
Kan man ha ett fordon som en cravings?!

Just nu så har jag stooor cravings efter en sån här bil :D





Nya Camaron med andra ord. Detta är i min smak en jävligt snygg bil!!
Den mattsvarta folierade spotades i Umeå på Wheels (tyvär lite tunna bakhjul annars ballaste bilen på länge) och den röda på Långnäs i helgen. Skymtade en gul ute på parkeringen också. har med andra ord inom loppet av en vecka sett tre olika. Inte för att det är en dussinbil men jag tror de har börjat förfölja mig :P

Annars så kan jag med varm själ ta emot en Corvette ZR1 om nån är givmild ;)



Corvette hade en liten utställning i Badhusparken igår så då passade vi på att ta en glass i solskenet och titta på fina bilar. Finast av dem alla var denna nya även den folierad matt vit :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha klart man kan ha cravings när man inte är gravid, men vet inte om bilar räknas som en sån :P

2012-07-09 @ 21:10:35
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0