Morning Running

Klockan ringde 06.20 i morse och jag hade gjort i ordning allting för att bara klunka i mig en proteindrink och sedan åka till Stepin. Väskan var packad, mat-påsen för hela dagen var packad och träningskläderna var fram lagda. Det var tungt att stiga upp (klockan var ju egentligen bara 05.20 vintertid) men jag lyckades efter två alarm som rinde. Baggis som alltid annars stiger upp med mig ratade mig i morse och låg kvar i sängen, det innebär att det är en tidig morgon :P

Jajja väl på Stepin så blev det 5 kilometers running på löpbandet. Körde på 9:ans hastighet så det tog 32 minuter att löpa. Ett skönt morgonpass som inte var allt för jobbigt då man ska orka med resten av dagen. Har lite ömma höftböjare nu däremot så det blir att sträcka på dem många gånger idag. Hoppas hoppas hoppas att jag slipper ha ont i benhinnorna i morn. Är i STORT behov av nya löpardojjor tror jag... Ett av mina önskemål på önskelistan tror jag ;)

Underbar start på denna Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0