Ny Vecka, Nya Sverige?!

Galet att vakna upp denna måndag och inse vad som hänt. Hur i hela kunde SD ta sig in i riksdagen?! På jobbet resoneras det så att det måste vara folk i söder/skåne/malmö som röstat på ett sådant parti. Men för guds skull inte ska väl Sverige bli rasistiska!! Hemskt!!
Nu är det alltså fyra år som Sveriges regering kommer att se ut på detta vis. Undrar vad som kommer att ske och hur samhället kommer att se ut efter dessa år.

Ny arbetsvecka i alla fall och två kvällar kommer den att bestå av. Idag efter jobbet ska jag direkt till Kicki och Thomas och plocka svartavinbär för att göra saft ikväll :D Plockade lite igår men det blev alldeles för lite så på kvällen när jag var och skulle plocka mer så hant jag bara vara där i 30 sekunder innan jag upptäckte alla miljontals spindlar och gråten var påväg fram. Jag får verkligen panik om jag får en spindel på mig och börjar grina på en gång. Älsklingen var med mig och skrattade som vanligt åt mina fjanterier. När han lyste med ficklampan i burken jag hade plockat ett 20 tal bär så räknade vi in spindlarna till 6 stycken. Jag hade alltså på denna korta stund hunnit ta i sex stycken spindlar och hett ner dem i burken. Fy bubblan vad äckligt!!
Borde rent logiskt sett vara mindre spindlar på dagen då det är ljust ute och solen lyser så därför ska jag plocka idag. Plasthandskar ska med vill jag lova!! ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för gratulationerna! :)

2010-09-20 @ 12:48:53
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0