Inrednings Sug

Jag har ett sådant sug på att göra om lite hemma. Det är såna saker som jag alltid velat göra men som inte styrks av min andra hälft, min kära sambo alltså. Ibland får jag il och vill göra allt men jag kan inte själv så jag behöver juh hans stöd :P

Golvet i hallen och köket har jag velat göra om sedan vi köpte huset. Jag har velat dra bort plastmattan med det får jag inte men får jag då lägga ett annat golv ovanpå?! ;)
Jag är ett fan och älskar stilen shabby chic och lantligt vitt så pärlspont på väggarna i köket och ena väggen i hallen har jag börjat drömma om och såklart ha dem vita. Måla om väggarna i vardagsummet har jag också velat länge då jag inte gilla färgen på tapeten vi har där. Mönstret är okey men färgen är beige/grå och jag vill kräkas åt den. När vi köpte huset var det beige och grått överallt förutom i sovrummet där det var gult och blått. Varenda vägg, kakel, skåpar, allt var i samma färgskala och jag vill inte se den färgen mer :P

Kankse att nått av dessa projekt påbörjas då snön faller och man inte kan hålla på utomhus. Än har vi ogjort lite saker på utsidan som gärna får vara klara innan vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0