Spänningen I Kroppen

Ååå min kropp bara spritter och jag är konstant på annat håll i huvudet. Jag hoppas så otroligt mycket att det är galet men i nästa sekund försöker jag lugna ner mig själv och intala mig att jag inte får hoppas så mycket. Om det inte skulle ske blir jag ju jätte besviken istället.

Aaaa det är svårt detta men om detta är det tredje goda tinget för mig så blir jag överlycklig!!

Nu ska jag lugna mig själv och inte drömma mig bort, jag måste komma tillbaka till verkligheten och nuet. Onsdag klockan 10.00 kommer en dom och Torsdag klockan 19.00 kommer nästa. Hoppas det bara är bra besked och att vi lyckas :D

Blir ni nyfikna?! :P


Kommentarer
Postat av: em

men Nå vansinnigt! Du måste ju berätta! :D

2010-10-25 @ 16:13:19
URL: http://linaemmelimyhr.blogspot.com
Postat av: Linda

Inte det minsta ;)



Önskar dig/ er lycka till i vart fall...

2010-10-25 @ 19:03:58
URL: http://lindagosing.devote.se
Postat av: emmelie

skojar du eller?!

2010-10-25 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0