Foppa Tofflan

Hahaha jag antar att det var fler än jag som såg NY fruarna igår och det är verkligen sjukt hur många det är som går omkring i de fula Foppa tofflorna. När man fick se inslaget med alla de olika tofflor, färger, modeller, väl använda mm så insåg jag hur gräsligt fula de är!!
Själv använder jag ett par mörk bruna (diskreta) foppisar då man ska ut till postlådan, soptunnan ja ni vet när man bara ska hoppa i skor och snabbt av med dem igen ;) Att använda dem på sig på stan skulle jag aldrig göra men det är ortoligt många som gör det och i hemska skrikiga fäger.
Visst är dessa tofflor kankse sköna och praktiska men i måtta kankse :P

Lilla pappsen har för många år sedan bytt ut träskon mot foppa tofflan. Jag tycker det är charmigare med träskor men då är det svårt att få tag på riktiga träskor så foppisen blev alternativet för honom, sommar som vinter :P



Förlåt pappa och mamma men de är inte snyggast :P Bra ni har mörka färger i alla fall ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0