Underbara Älskade

Igår kväll då jag upptäckte mitt feber il så passade älsklingen min på att pyssla om mig lite. Jag fick krypa ner under täcket och han servade mig med allt jag ville ha. Han frågade om jag ville ha något speciellt. Inget just då men efter ett tag vart jag törstig och sugen på bubbelvatten så det gjorde han åt mig. Han lyxade till det med att plocka fram en bit mörk choklad också. Sen sprang han och hämtade värktabletter och mera vatten. Han var allt go min älskling!! Bäst i världen!! Pusses på dig darling


Kommentarer
Postat av: Jesperjuni

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2012-08-03 @ 12:06:17
URL: http://jesperjuni.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0