Projektet Påbörjat

Nu har jag påbörjat mitt projekt med håret. Det blev den röda färgen men inte helt täckande utan jag gjorde hätta slingor. Det blev en fin färg men jag saknar de ljusa partierna så en annan kväll i veckan eller i helgen blir det att göra ytterligare lite slingor men då i den blonda färgen. Ska inte göra lika många som jag gjort ikväll dock, då täcker jag ju allt det röda :P

Jag vill ha det sådär melerat röd/guld/blondt. Det gillar jag =)
Har verkligen haft problem att få ut håret ur hättan och att kamma ut det dock. Jag har nog aldrig haft såhär slitna toppar som jag har nu. Håret bara trasslar hela tiden och när jag väl fått ut allt så är det tillbaka som ett skatbo 20 sekunder senare. Det blir att ringa ett telefonsamtal om klipptid i morgon. På tiden!

Nu blir det sängen och strax cougar town. Är fortfarande pissigt förkyld och hostan har verkligen börjat ta fart :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0