Love Peace And The Planet

Igår låg vi på soffan hela kvällen. Vi såg serier på serier på serier och avslutade med Amerikan history X. Jag somnade :P Har sovit från 22 tiden ungefär till 08.40 idag. Skönt!! Nu har jag ingen feber :D
Då man legat sjuk i några dagar utan att knappt orka gå på toa så är första duschen makalöst skön. Den tog jag i morse då jag vaknade!! Provade de nya produkterna från Anatomicals och Love peace And The Planet och jag gillade dem. Tar nog ett par gånger innan jag börjar se något resultat av de naturliga produkterna. Dessa produkter är nämligen fria från parabener och de dåligaste ämnena så håret ska förhoppningsvis få en annan känsla och se bättre ut. Håller tummarna.

Hostan är fortfarande kvar så helt frisk kan jag nog inte räkna mig som men det känns bättre. Handlade strax före stängning lite på ICA igår. Det blev faktiskt popcorn till mig och chips till älsklingen och så passade jag på att köpa bisolvon i flytande form. Har inte tyckt att de i tablett form har hjälp så mycket men denna i flytande form känns bättre faktiskt.

Blir mycket bloggande kring sjuklingen nu men det händer inget annat i mitt liv för tillfället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0