Tillsammans

Vad heter ni? Elin och Christian
Hur träffades ni? Gemensamma vänner
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 6 år
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Ja, från första stund
Har ni barn? Nej och inga än på ett tag
Har båda körkort? Ja såklart!
Isåfall, vem kör bäst? Det beror på hur man ser det..... =P
Kommer du ihåg er första kyss? Mmm det gör väl alla tjejer
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Han, jag tyckte det var väldigt tidigt efter bara en månad så han fick inget svar tillbaka
Vem är äldst? Crille är två år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är delad mellan oxe och vädur och Crille är oxen
Vem fyller först på året? Jag =D
Håller ni i handen på stan? De fåtal gånger vi gått på stan tillsammans kankse vi gjort det 
Vem är längst? Crille
Vem sjunger bäst? Aldrig fått höra Crilles sångröst.... =(
Var nån av er oskuld när ni träffades? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Det tokiga motorintresset och djuren
Blev du kär i första ögonkastet? Det var de perfekta vita smilet och smilegroparna som jag blev kär i först
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några "frikort"? Vad fasiken är det för nått!!
Har ni stora framtidsplaner? De vanliga drömmarna är ju barn och en stor fin villa men just nu bara att vara frisk och leva livet.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja vi har hunnit med Egypten och Turkiet. USA nästa
Vilket är ert bästa minne? Förlovningen
Vem lagar bäst mat? Jag lagar den mesta maten om det inte ska vara pannkaka eller mackaroner =P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Umgås med kompisar och kör mycket bil. Skruva i garaget måste hinnas också
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej inte alltid men offtast.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näe. Långt för att vara i Pite men bara 15 minuter från varran.
Blir du lätt svartsjuk? Nej aldrig
Brukar ni bråka? Vi bråkar aldrig så vi skriker och så, visst kan man bli irriterad och grinig men det går över på två röda
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Bakdelen och ansiktet (tänderna och smilegroparna)
Brukar nån av er prata i sömnen? Kan hända nån gång för mig, oftast vaknar jag av att jag hör mig själv lalla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0