Spontan fest

Jobbade till 20.15 igår kväll och efter det blev det spontan fest med vännerna. Utgång på kalles där det var mycket folk och skit trevligt. Tyvärr så stängde dem redan klockan ett eftersom det var onsdag (tycker de kunde ha räknat gårdagen som en lördag) men vi fortsatte festen på djupviken hos Pelle. Det blev jaquzzi badande och ångbastu för fulla muggar. Helt plötsligt så kom det två bilar fulla med folk så vi blev väldigt många på efterfesten....är bara det vanliga gänget nästa gång!!
Stackars Crille skulle upp och jobba i dag så han var nykter och ville inte vara med på nån efterfest så han fick åka hem och sova gott. När Danne skjutsade hem mig så sussade han gott och vaknade inte ens till då jag gav han en godnatt puss....han jobbar fortfarande och jag sitter i soffan ensammen, fryser och är hungrig. Just nu så är jag inte på så glatt humör utan ganska uttråkad och hungrig.
Det finns ingen mat hemma, ingen verkar ha handlat då jag vart borta...hade tänkt handla idag men inte blitt av ännu, måste bli nu! Fanns ingen frukost i morse så det enda jag hittat att stoppa i magen var en majskolv som jag kokade. Gott men lite lite för en hel dag känner jag nu!!

Har hunnit köra åkgräsklippare idag och tagit upp allt löv och skit från tomten. Skönt som fan med traktor, tog bara 45 min istället för att kratta för hand en hel helg!!

Nej nu måste jag verkligen få nån mat i magen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0