En mardröm

Jag hade en hemsk dröm i natt och då menar jag inte med monster och grejer utan min första dag på nya jobbet. Jag börjar ju i morgon 08.00 och i min dröm så hade jag bokat nå möten klockan åtta och kom pinte till jobbet förens efter nio...en massa andra saker som gjorde mig lite smått nervös inför morgondagen....men det ska nog gå bra =) Jag längtar faktiskt!!

Nyss har vi handlat inför veckan och nu njuter vi i soffan och ser på Wipeout. Denna söndag har bestått av att vi har velat dräpa Baghera för femtioelfte gången denna helg..han har skrikit konstnat från 04.44 till det vi steg upp vid tio tiden. Provade att stänga dörren men då kom han fort upp på övervåningen och började kraffsa på dörren istället och det var ju inge bättre. Det brukar funka att klia han så han somnar men inte i morse så jag känner av att morgonen inte vart den bästa.

Sen gjorde jag ett ryck och har hunnit storstäda vardagsrummet...putsat fönster, bytt gardiner, dammtorkat och sedann dammsugit golv, soffor, lister och katthus som en tok. Hant dammsuga av resten av nedrervåningen innan jag ställde mig på inlinesen i riktning mot Roknäs. Det var en djävulsk motvind så det var  gooode så jobbigt. Stannade vid fagervik då jag tyckte att Crille borde vara påväg. Har ju då firat att farfar fyller 90 år idag och det var jätte god mat och tårta =D

Cruisingen igår kan jag väl inte påstå var så rolig. Det tog väl ca 40 minuter från rondell till rondell, alltså en vända genom stan. Vi parkerade bilen och gick istället men oj så tragiskt mycket slusk raggare det var ute. Mycket risiga bilar och folk som sitter på bildörrarrna och bankar tak, folk som står i takluckorna och bara skriker, kastar öburkar och bankar plåt. Vissa bilar var ju till och med nya fina bilar som folk gjorde så med. vad tänker folk med?? Förstöra helt nya bilar bara för att synas och höras en kväll!? Nej jag längtar till sommarens tillställningar, då brukar det vara lite mer klass på cruising fältet och inte lika mycket plåtbankande =D


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej där! Å tack för senast.. Hoppas det går superduper bra första dagen på nya jobbet ;)

Hur gick det med ögonfransarna? Kunde dom fixa det? Tänkte höra hur länge det håller och vem du gjorde det hos? Ha det bra! Kram..

2009-05-04 @ 08:36:59
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0