Några dagars uppehåll...

Nu börjar det vara ett par dagar sedan jag bloggade sisst. Har haft ganska fullt upp hela helgen och har knappt hunnit kolla mailen. Men men, nu är midsommar över och den har vart underbar!!
Har haft tur med vädret förutom i söndags när jag var i Skellefteå och hejjade på Daniel Loggert som körde Rallycross. Gick riktigt bra för övrigt, han vann =D Det blev fest för alla Bodensare på söndagen och sjukskrivning på måndagen!
En spännande tävling där alla man känner och hejade på var i samma heat och i A-finalen tillsamman =)
På pallen bla Loggert, Pettersson, Wikgren, Öhlin och Hjertberg.





Ett Härligt gäng suportrar från boden och vänner som man skall hålla kvar =)

Nu sitter jag och surrar med Emma i telefonen och planerar lite inför helgen och vår årliga lilla Ume tripp. Wheels magasin har utställning i helgen och sedan blire crouising och fest på kvällen=)

Nu äre dags för mig att stänga av dumburken och krypa till kojjs...blir en tung och jobbig dag i morgon!! Vår lilla Julia skall begravas.

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0