Första dagen

Idag är första dagen på jobbet. Har ju vart där tidigare men nu så äre på allvar, jag skall inte gå nå mer skola!! =)
Är lite nervös ändå...mest för jag vet att jag kommer bli dötrött där vid 13 tiden för jag har inte sovit nått i natt. Fattar inte varför jag inte har vart trött, när vi gick och lade oss så  var jag jätte pigg och det gjorde att jag inte sovit en blund...steg tom upp före väckarklockan bara för att jag var kräk less på att ligga i sängen!!
Skit konstigt för att vara jag!! =P
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Helgen har gått i motorns tecken =) På lördagen var det Långnäs och dragracing som gällde och på söndagen var det Rallycross.
Mycket folk och bilar var det i Långnäs. Det gick inget vidare för Mike, han fick inte till någon kanon repa och ingen tia som vi siktade på. Däremot så får man grattulera Fjällström istället som tog sin tia men som sedan sköt motorn var väl desto sämre.
En hel del motorer gick sönder men det är sånt man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0