Första dagen alldeles ensammen

Idag har jag suttit själv framför datorn och tatt samtal samtidigt. Tidigare i veckan har jag alltid haft en medlyssnare som hjälpt mig men nu flyger jag på mina egna vingar.
Var ganska nervös i morse, fast egentligen vet jag inte varför, men dagen har gått jätte bra!!

Har nyss vart en sväng på Fjällströms garaget och kollat hur det går med Corvetten. Han sköt motorn i helgen och nu har isärplockandet börjat...inge skoj alls!!
By the way så har jag blitt Camaroägare idag =) Bilen blev kvar i familjen, för fin för att sälja!!

Nu äre sängen som skriker, är ganska trött efter dagen!!

Natti

Kommentarer
Postat av: Tina

Okej, då vet jag. Jag har bara skickat ett sms till henne, men jag vet inte om det är hennes rätta nummer. Vet du vad hon har för nummer?

2008-06-12 @ 22:20:01
URL: http://tinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0