Go Hard Or Go Home

Januari månad kör jag Wordloffshapes Fitnessfight igen. Nästa ett år sen sist jag var med men nu har jag ett betydligt starkare mål att sträva efter så jag är taggad till 1000!! :D
 
För er som inte vet vad det handlar om så är man med i en tävling och kan vinna en PT utbildning samt träningsutrustning. Det man gör är att man helt enkelt tränar efter ett träningsschema 1 timme om dagen hela månaden, äter efter ett angivet kostschema som kombinerar mat från alla källor såsom kolhydrater, fell, proteiner och grönsarek. Inget utesluts förutom socker och sliskighete då såklart :P men av all mat så äter man hela kostcirkeln med i olika mängder. Massor med protein!
Mår sååå jäkla bra när jag kör detta så det är en keeper för livet :) Hoppas nu kunna tajta till och gå ner några kilon inför the wedding ;) Just nu kretsar allting kring bröllops planer känns det som :P så det är bara ni vänjer er att vi läsa lite om det ;)
 
Me Today at the gym.. helt svettig och slut efter ett tufft fustra pass :)
 
 

Kommentarer
Postat av: jonna

Du är så duktig!! :) Ja mer om bröllop o träningen, är såå kul att läsa! :) har du valt klänning o allt därtill? Kram :)

Svar: Japp klänningen kom hem för nån månad sen :) Dock så passade den direkt vilket jag inte hade räknat med så vi får se om jag måste sy in den nått.. beror på hur pass bra träningen går nu ;)
Elin Nilsson

2013-01-10 @ 00:54:27
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0