Fitness Fighten Dag 21

Idag är det den 21 Januari vilket betyder den 21 dagen på FitnessFighten. Har kört så hårt jag kunnat och verkligen kämpat. Ätit precis enligt kostschemat och bara gjort två utsvängningar i maten (när vi var i Östersund) men så när jag ställde mig på vågen i fredags visade den +1 kilo sen inskrivning!!! What the fuck!!??
Så jävla motivationssänkande som det kan bli!!
 
Men så satte jag mig ner och fyllde i allt jag äter för en dag minus träningen och hamnade på bara ca 850-900 kcal/dag vilket känns väldigt lågt. Har ätit lite extra vid varje måltid under helgen och i morse visade vågen på inskrivningsvikten igen. Jag tror att jag har ätit för lite och att kroppen då reagerar med att samla på sig vätska och hålla kvar allting istället för att förbränna fett.
 
Ska köra stenhårt sista biten nu men äta lite större portioner så får vi se resultatet vid dag 30. Hoppas att det ska hända lite mer än det gjort fram till nu!!
Förra gången jag körde fick jag ju så bra resultat och det ville jag ju ha nu också!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så irriterande. Kämpa på, är det någon som fixar det så är det du!!!!
Du ska se att kilona lär rasa om du lägger till lite mat. Kram

2013-01-21 @ 17:42:46
Postat av: Louise

Oj min kommentar blev visst anonym... Känner inte att jag behöver vara det. Kämpa på!!!

2013-01-21 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0