Arctic Cat Cup

En helg har passerat och snart är en ny här. Veckorna går sjukt fort när man har helg redan torsdag eftermiddag ;)
Helgen som var spenderades i "små pojkarnas" sällskap i Östersund på Arctic Cat Cup. Tänk att man skulle börja umgås med de som är 5 år yngre än en själv.. det kunde jag inte trott för några år sen.. Då var det ständigt jag som var yngst :P
 
Grymt roligt helg i alla fall som alltid i de personernas sällskap!! Tävlingen gick bra men inte så bra som man skulle velat, blev ingen seger. Men snyggt kört och en semifinal kördes men tyvärr blev det startkrasch i första kurvan och en flygtur av skotern. Men det fanns andra Pitebor det gick bättre för och ett silver tog Robban Granberg hem :)
 
Tim Marklund Team Pimab/Storfors Varv. Bild tagen av Marietta Olsson
 
Nu är nästan varje helg framöver fullbokat med olika skoteraktiviteter. En del som jag kan avstå från (som att stå ute i kylan och se andra provköramaskiner ;) ) men sen är det många som jag inte vill missa. Full rulle hela tiden med andra ord!!
 
Om ni är intresserade så tycker jag att ni ska befinna er här:
Storfors Varv & Marina lördag 19 Januari för provkörning av årets skoter modeller.
Medborgarhuset Arvidsjaur lördagen 26 Januari, Release Party för filmen ICEBOUND 5.
Skellefteå lördagen 26 Januari, skotercross tävling.
Nolia Piteå lördagen 2 Februari, Testkörning 2013 års skotrar.
Lima 2 Februari, första SM deltävlingen i skotercross.
Kobdalis den lördagen 9 februari för Skotercross, stepdown, afterskoter och UGR Release.
 
En hel del att se fram emot :D
 
Snart helg igen som sagt och denna helg har jag faktiskt "ledigt". Ska sminka en sväng på lördag förmiddag och sen kommer jag nog försöka beta av en del bröllopsförberedelser. Är en hel del som ska inhandlas :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0