iPad 3

Nu är mina kvällar i Överkalix räddade ;)
Köpte ju en Samsung tab för några veckor sedan men så fick vi ett erbjudande att köpa IPad 3 via jobbet för ett bra pris... Så den samsung jag hade köpt var utan 3G bara med wifi och jag tyckte det var sjukt segt och lite besvärligt att sätta mobilen som surfpunkt varje gång den skulle användas så när erbjudandet från jobbet kom åkte samsungen tillbaka till butiken. 30 dagars öppet köp är kanon:) så nu håller jag i mina händer istället en ny IPad 3 med 4G mobilt bredband. Det är hur smidigt som helst och nu kan jag hålla mig i kontakt med omvärlden även i Överkalix om kvällarna ;)
Är inget Apple fan sedan tidigare då jag gillar android bättre men detta kanske är vändningen?!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0