Ny Vecka

Ny vecka, fortsatta hårda tag och en massa svett :)

Helgen i stugan har vart toppen som alltid. Massor med skratt och mysiga stunder.
Lördagen bjöd på benträning och armstyrka. Vi tog oss en tripp till Arvidsjaur med skotrarna och det resulterade i 17 mils puckelpist körning. Lederna var verkligen värdelösa och hur gropiga som helst. Inga små gupp utan stora kratrar och det var få metrar man kunde sätta ner röven på dynan. Det gällde att stå i jockey position hela tiden och parera guppen med benen. Något mör efter de milen uteslöt jag träningen för dagen. Inte en enda benböj klarade jag av så det blev bastu istället och några liter vatten :)

Avkoppling blev ledordet på söndagen då vi bara puttrade iväg till ett berg och bosatte oss i vindstilla läge och solen skinande på oss. Jag lyxade till dagen med att mumsa på en liten bit rökt fläsk som pappa stekte över elden. MUMMA!! Första "syndningen" under FF :P

Nu är snart denna måndag slut och jag körde genom dagens träningspass redan i morse direkt efter uppstigning. I morgon blir det samma visa :)
Min vecka är fullt planerad och har massor på jobbet. Gruvar mig lite för ons-fre hur jag ska lösa dagarna och lägga upp mina tider. Går en certifieringsutbildning och vi har utbildningsdagar dessa dagar och börjar tidig morgon och avslutar med middag tillsammasn kl 19. Innebär att jag tidigast är hemma 20:30-21:00 och lär vara helt död. Måste alltså försöka köra träningen på morgonen så det kommer bli tidig uppstigning. Vid fem tiden :/ 

Tur helgen är oplanerad och kommer ha utrymme för sömn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0