Dag 22 FitnessFighten

Nu är det inte länge kvar innan denna månad är slut och min FitnessFight. Är så galet nöjd med resultetet redan nu och kommer fortsätta på detta spår även efter FF. Gjorde delmätningar i förrgår (dag20) och resultatet håller jag för mig själv ännu.. snart kommer ju det totala resultatet. Bara åtta dagar kvar!
Men jag kan lova att det inte bara är 1 cm...

Vilopulsen är jag helt impad av hur mycket man kan sänka den bara genom 20 minuters konditionsträning om dagen, makalöst!! Efter 20 dagar hade jag sänkt min vilopuls med minst 1 slag per dag... exakt vad den blir återstår att se ;)
Nu är det HÅRD körning som gäller de sista dagarna!! :D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sjukt duktigt!!!

2012-03-22 @ 13:19:50
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0