Dag 19 FitnessFighten

Nu är jag inne på dag 19 och i morgon dag 20 innebär delmätning och vägning. Känns att det är mycket som hänt i kroppen och jag är galet glad att min lilla "put/bull" mage som jag alltid haft nedanför naveln nu är snart helt borta. Magen är betydligt slätare så det ska bli spännande att se om det gjort nått i måtten eller om det bara är omformning. Hur som så är jag redan nu mer än nöjd med resultatet!! :D

11 dagar kvar alltså innan Fighten för denna månad är över. Dags att kämpa steget värre nu sista dagarna!!

Har inte mått 100 % bra den senaste veckan dock. Har haft väldigt ont i magen, den har krampat till och från uppe under revbenen så efter lite kontakt med instruktörerna på FitnessFighten så har jag fått rådet att testa laktosfritt. Igår inhandlades lite laktosfria produkter så då får jag se om det kan vara det jag reagerat på. Känns faktiskt lite bättre idag men har dessvärre ett litet illamående just nu. Förhoppningsvis kankse bara hunger då det snart är dax för middag :P

Idag har jag vart ute på en löprunda på morgonen och sedan hant jag köra halva dagens träningspass innan frissan ringde och hade en tid till mig :) Så jag avbröt passet och satte mig i färg och klipp stolen istället. Tar andra halvan av träningspasset ikväll efter cykel-turen hem från jobbet :)

Så nu är jag aningens ljusare i håret och betydligt fräschare. Topparna kapades någon cm så det nötta försvann men jag ska tillbaka om några dagar och göra en nyansering av håret för att få det riktigt som jag vill. Frissan (aka kusin Lisa) hade dock slut så det kommer nytt senare i veckan :) Då kankse jag bjuder på en bild när det är klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0