Heeelg :D

Wihoo idag tar jag helg :D
Jobbade i söndags och då innebär det en ledig dag under veckan. Taktiskt att välja fredag ;) Lite längre helg än normalt. Måste verkligen försöka hinna olja in pooldäcket och allt staket. Hoppas vädret tillåter att vi ska olja så det inte ska vräka ner regn heela helgen!!

Idag är en trevlig dag.. Lunch på stan med alla trevliga kollegor. Priset vi vann i en tävling :) Och sen på det har vi "sommar fest" ikväll med god mat, lite spel och massa surr tillsammans också. Verkligen en heldag med kollegorna och trevligt ska det bli! Nu börjar första semester periodarna att vara sugna på sin semester som börjar på måndag. Jag jobbar dock fyra veckor till innan jag har semester men det känns bra, är inte sommar trött än :P

Gårdagskvällen bekräftade att sommaren är här.. men jag kan inte riktigt känna av den ändå. Satt ute i mina utomhus fotöljer i bara strumpbyxor och tee och började plötsligt känna av myggen. Sommar har alltså kommit med myggen men värmen håller inte i sig :/ Alltid en massa snack om vädret av oss svenskar... why?! :P



Igår var en bra dag!! Hade återkoppling på lönesamtalen med chefen och jag blev mer än nöjd :D Sjukt bra kändes det!! Sen kom det ett litet erbjudande som tål att tänkas på.. sömnen i natt gick till att fundera. Vet inte om jag blev nå klokare dock.. måste fundera lite mera! Sen, sen kankse vi får se om det händer grejer... Delger er ju såklart inte vad det är förens jag tatt nått beslut, men det fattade ni väl :P Ett JA vore det bästa men det känns ju även som ett NEJ... men om det blir ett ja så blir det bra sen, i efterhand, men jobbigt i förhand... ojoj hur ska detta bli?! Jag vill på många sätt men jag vill inte av en enda anledning.. kan jag överse den anledningen av det goda som kommer efter..


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nu blir man ju jätte nyfiken vad detta handlar om :P

2012-06-14 @ 18:03:56
Postat av: Linnea

Du som är en självständig och cool brud har ju kastat dig in i nya utmaningar förut som du klarat galant! Och så länge det inte medför permanenta negativa konsekvenser är de kanske värt att chansa? :) man lever bara en gång !

Kram!

2012-06-15 @ 11:22:11
URL: http://meiam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0