Off We Gooo

Nu äre så att jag kollade på datumen och det är den 12 juli imorgon och min första semester dag. Åter på jobbet är jag den 13 Augusti. Detta innebär med andra ord fyra veckors semester. Låter inte så jätte länge egentligen men när jag tänkte efter så är det en hel månad, en heeel månad!! Shit!! Det är ju ändå gode länge :D

Morgondagen börjar med en pärs. Ensam körbar i Supran ska vi beta oss igenom 120 mil till Rudskogen över på den Norska sidan. Helgen bjder på en biltillställning som heter duga. Det blir banracing, drifting, tältcamping, massor med folk och förhoppningsvis bra väder!! En helg man sent kommer att glömma skulle jag tro :D
Kruxet är ju bara att min passagerar är inte innehavare av något körkort så jag ska själv beta av dessa mil. Kommer bli många pauser, bensträckare och kankse rent av en natt på hotell :P

Semestern innebär en massa roligheter så det kankse kommer att finnas lite uppdate här om jag finner tid över till att tillverka lite inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0