Gamla Vänner

Idag har jag vart på Nodo och lunchat med en gammal vän. En barndoms kompis som jag gått skola med från lekis till andra på gymnasiet. Det blir dryga 11 år i samma klass och skola. Efter det har vi inte setts så mycket eller umgåtts.
Av olika anledningar men detta tycker jag ska ändras på så idag har vi träffats för första gången på några år, inte bara sagt hej till varandra på stan eller mataffären utan träffats, umgåtts och surrat.
Riktigt riktigt roligt var det och nu ska det inte alls få gå såhär lång tid igen tills nästa gång :)

Solskenshistorier kan inträffa på en klassresa i nionde klass och idag fascineras jag av detta. Helt underbart och roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0