Påsk Roadtrip

Nu är påskledigheten över och tillbaka till verkligheten. Kort vecka dock så det är snart helg igen :D
Längtar till helgen massor då det blir att byta ut skotrarna mot fyrhjulingarna. Vi avbröt vår påsk helg på stugan i lördags kväll och åkte hem till stan och lastade av släpet, packade om väskan med lite andra kläder och satte oss sedan i bilen 04:00 på söndagmorgon. Vi startade färden ner till Norrtälje för att inhandla en ny leksak. Nu har älsklingen fått sig en egen fyrhjuling :D
Med på köpet medföljde en hel massa däck och däribland 2 uppsättningar isdäck så till helgen kör vi varsin fyrhjuling med isdäck. Skoterlederna och isarna i Lånkan är stenhårda så det kommer nog gå galant att köra där. Galet skoj!! :D

Så vi har haft en toppen påsk helg med massa saker som vi hunnit med. Blev två dagars skoterkörning, lite pimpelfiske, goda middagar, familjemys, ca 170 mil i bilen, köp av hjuling, hotellnatt i sundsvall och massor med goda skratt.. livet leker!! :)



Nu har jag suttit och surfat på lite hemsidor som säljer cross kläder och mitt sug efter en ny dress och hjälm har växt en aning!! Bara en liten aning eller en jätte stor :P
Jag fyller ju år näsa vecka så nu har älsklingen fått en alldeles egen önskelista av mig ;)

Kolla bara denna snygga hjälm... Skriker mitt namn :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0