Mode visning

I tisdags hade banken anordnat en tjejkväll på statt med mingel och modevisning. Jag fick arbetsuppgiften som makeup artist ;) Så det blev att sminka alla snygga modeller aka mina arbetskollegor och hipp som happ blev jag en sista minuten modell också. Iklädd kläder från butiken MG's här i stan... not my cup of the om jag säger så men hon raffsade ihop tre outfits som jag kunde titta på utan att kräkas :P

En helrolig dag/kväll som vi gärna gör om sådär 1 gång i månaden eller så :D

Hoppas att det ska dyka upp lite bilder snart... Tog inga egna bilder då jag verkigen inte hade tid. Väl hemma efter den trevliga kvällen så ömmade fötterna något så det blev soffläge och fotmassage av älsklingen :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv :D

Jag lyckades sträcka magen lite när jag studsade :P Men det gick över fort så jag mår bra :) Fick strikta order av Tomme att stå still resten av konserten, hihi.

Kraam!

2012-04-23 @ 15:50:25
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0