Tvätta fönster

Idag har jag tänkt ta tag i saken att puttsa fönstrena hemma. Det är så fruktansvärt tråkigt att göra och då vi dessutom har delbara fönster så blir det så kopiöst många sidor att puttsa. Men jag ska förskona våra spekulanter på huset att se på massa gammal smutts och otaligt antal tass avtryck på fönsterrutorna :P

Våran älskade Baghera gillade att sitta i fönstrena och sträcka på sig genom att gå med tassarna upp efter glaset. Det resulterade i väldigt mycket tassavtryck så nu ska jag städa bort de snart sista spåren efter min älskade Bengal. På tiden men så tråkigt!!

Annars så har jag det för att det är Torsdag idag men det är "bara" onsdag. I morn är det Tjejkväll i stan och jag ska jobba på banken med smink :D Håll utkik i Pite-Tidningen i morn så ni får se annonsen. Det kommer bli super roligt tror jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0