Mina Hjärtan Till Trollbarn

Molly och Meja är egentligen mina kusinbarn men tack vare att jag och kusin Louise står varandra så nära och jag träffar dessa töser väldigt ofta så kallar jag dem för mina små trollbarn. Jag skulle göra vad som helst för dem!!
I helgen försökte jag och Louise hjälpas åt att ta nån fin bild på dem och vi lyckades lite i alla fall :)



Helt bedårande fina och änglalika ♥
Igår så fyndade jag ett paket söta hårspännen i formen av ett hjärta i regnbågens alla färger som Mollsan ska få :) Nu när alla uppvaktar lilla syster så kan hon behöva lite uppvaktning hon med :D

Kommentarer
Postat av: Niclas

Tackar :) Ha en bra dag du med.

2011-09-28 @ 19:12:23
URL: http://Http//niclasstahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0