Ap Kallt och Halvt Punka

Som vanlig på morgonen om jag ser att solen skiner så laddar jag för att få njuta av att cykla till jobbet. Är verkligen det skönaste som finns om inte regnet står som spön i backen. Så även idag blev det cykeln till jobbet. Det jag dock glömde var att titta på temp mätaren innan jag drog iväg och insåg efter en bit att det var faktiskt svinkallt för att cykla utan vantar och i jeansjacka med bara t-shirt under... Mina stackars fingrar är just nu illröda i nyansen då vinden inte gjorde det nå bättre med kylan. Ska ta en varm kopp the och tina upp en stund.

Halvvägs in till stan så tyckte jag också att det slog ovanligt hårt i vissa gupp och när jag tittar ner så är det nästan obefintligt med luft i mitt bakdäck :( Tog mig till stan i alla fall men frågan är om jag tar mig hem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0