Välkomna In



Hela väggen rakt fram när man kommer in har vi satt upp lagerhyllor och rör för att kunna hänga kläder på galge.
 Valde även att sätta in två trådbacks "hyllor". Än så länge har vi inte fyllt alla hyllor så jag har ju faktiskt plats för att shoppa mer ;)



Drapperiet för lagerhyllssystemet.



På väggen mitt emot alla hyllor har vi var sin IKEA byrå där alla underkläder och sånt får plats.



Ovanför byråerna har jag plats för delar av mina skor. Kommer att vara mina finaste skor som får äro plats på hyllan och på byråerna. Stövlar och kängor och sånt vill jag inte se hela tiden så de hamnar i grov skrubben. Kommer ju faktiskt att ha ett till rum som "garderob" för alla ytterkläder, skoterkläder, crosskläder, hjälmar, skridskor mm. Allt samlat i två rum brevid varandra i källaren :) 


Nu är min garderob så när som klar, fattas bara en matta, men den har jag köpt idag så den ska få ligga till sig. Hatar  när mattorna är så ihoprullade i förpackningarna att de bara rullar ihop sig är man lagt ut dem :( Blev en orange rya matta för att få in lite färg. Lite svårt att ta bra bilder dock eftersom det inte är det största rummet men här ser ni i alla fall ur lite vinklar hur min garderob numera ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0