Färdig Lackad





I morse var jag och Älsklingen förbi Lackeringen och kollade på Mustangen som var klar. Nu är det ett STORT steg på vägen till en färdig bil. Har tagit lång tid men det blir så bra!! :)
Färgen är lite svår att se på dessa bilder med den är Silver/grön med matt klarlack. Riktigt läckert med den matta lacken. Var lite skeptisk till en början men nu när resultatet är klart så vart det grymt snyggt!! Racing stuket kommer att komma till sin rätt :)

Ikväll är det storstädning av garaget som gäller för att kunna ta hem snyggingen och starta processen att bygga ihop bilen :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Joo, jag har ju hört om det där, en kund har också provat och säger att hon upplevt skillnad.



Vad jag menade var om du använde samma mascara på bilderna? Visst är dom både längre och tätare, men jag har ju t ex en fest mascara och en vardags just för att partymascaran förlänger och tjockar till lite.. Det var så jag menade :)

2011-11-08 @ 16:59:08
Postat av: One Piece jump in

Vilken fin bil. Vill också ha en sån :)

2011-11-08 @ 19:27:56
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0