The Wedding Weekend...

Herregud nu är det "över". Självaste bröllopet är över men nu börjar deras liv tillsammans så detta var ju bara början :)
Det var det roligaste bröllop jag vart på. Så mycket skratt och glädje samlat under ett tak kan inte annat än bli lyckat och fantastiskt!!
Vädret vart kanon med sol och lite värme. Lokalen var lagomt stor till antalet gäster och kvällens spex och påhitt var kanoners. Jag kan överösa med saker som gjorde denna kväll så otroligt rolig och minnesvärd men det blir bara tjatigt :P
Helt enkelt ett klockrent bröllop, ett klockrent brudpar och en klockren sammansättning av gäster och skratt :D

STOORT Grattis till Thomas och Christina Öhman, all lycka i framtiden ♥


Kommentarer
Postat av: Elin Marklund

Är så nyfiken på hur du såg ut i håret, du kan väl lägga upp en bild kanske? : Kramar

2011-05-16 @ 11:46:10
URL: http://elinmarklund.se
Postat av: Elin Marklund

Jag förstår dig, jag håller också jämt i kameran så då glömmer man så lätt ;) Men se om du hitta, skulle var skoj jue! Var det du som gjorde både håret och sminket på Christina?

2011-05-16 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0