Something Like This...

...is gonna be mine!!

Vi har kommit till insikt jag och min hjärtevän. Det var ganska svårt och besvärligt att åka två stycken på en cross, speciellt i skogen i sanden då det slirar rätt kraftigt. Så nu har jag bestämt mig för att sattsa på en ny leksak, en med fyra hjul ;)
Jag ska skaffa mig en landsvägs reggad fyrhjuling :D Man får alltså köra den på vägen med B-körkort och så kan man använda den i skogen och sandtagen för att busa med. Grymt roligt det ska bli nör vi hittat en bara. Då kan vi åka ut tillsammans och få köra båda två istället för att turas om och den andra får stå och titta på.
Kankse testar vår vän Lingons fyris nån dag så får jag se om jag vill ha en likadan som den eller om jag vill ha nått annat. Det får gärna bli till salu några norrut och inte bara söderöver!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa-Maria

Så jäkla roligt!! Lite smått avundsjuk just nu.. =)



Det är synd att fler inte säljs här uppe, en släkting till mig åkte ner till Helsingborg för ett par dagar sen och hämtade en till han och en till hans son.



Kram/L

2011-05-25 @ 20:13:57
URL: http://fordonsflickan.blogg.se/
Postat av: emmeli

:D va roligt!!! Jag ska också köpa en när jag har råd! De är ju inge kul att behöva åka med David hela tiden. Fyrhjuling is the shit! ;D

2011-05-25 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0