Smell Something

Vart snopen en morgon då jag skulle parfymera mig lite innan dagen skulle sätta fart. Plötsligt gick det inte att trycka på "pumpen" på parfymflaskan. Till min förvåning så hade allting ramlat in i flaskan. Tur som haver så finns det fler parfymflaskor på hyllan så det fick bli en annan den dagen och alla dagar hitills.
Har totalt glömt av denna parfym som jag älskar doften på. Ställde flaskan längst bak och har inte sett på den förens i veckan. Idag har jag tagit tag i det och knatat in på Parelle och fått en ny parfym.
De var lika förvånade som mig men jag är nöjd då jag snabbt, enkelt och bekymmersfritt fick mig en ny flaska parfym som de önskade skulle hålla :)

Hahaha har ni råkat ut för detta någon gång?


Ser ni de små plast grejerna och fjädern?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0