Perfekta Mellanmålet

Som det är idag förbrukar jag ca 1 burk kesella per dag. Äter mest av den naturella kvargen men ibland spetsar jag till med Vanilj eller Jordgubb/lime för att få en extra smak och lyx känsla. Nu har det kommit två nya smaker som säkert många har hunnit märka. Jag har vart på jakt efter de nya smakerna, Hallon och Rabarber men antingen så har inte butikerna här i Piteå tagit in dem än eller så är de slut överallt. Älskar verkligen hallon och är så sugen på att smaka den!!
Kesella är verkligen det perfekta mellanmålet vilket jag äter både på eftermiddagen till mellanmål men även efter träning för snabb proteintillförsel i kroppen. Bästa blandningen jag äter är ½ burk naturell 10%, 2 msk vanilj 10% och tinade blåbär eller hallon.

Finns massor av goda recept man kan använda sig av med Kesella, se filmen för att få lite tips och kolla sedan i här för att få recepten.




Vill du ha chansen att bli Testpilot och få hemskickat Arlas Kesella smaker kan du anmäla dig på denna sida. 2000 stycken kommer bli utvalda. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0