Delivery From Proteinbutiken

Idag har mitt paket från Proteinbutiken kommit. Äntligen får vi lite nytt protein hemma och i lite nya smaker :)
Våra andra burkar tog slut i början av förra veckan så jag har inte ätit mycket protein förra veckan. Har haft kvar nå gamla burkar som inte är så aptitliga som har fått plikta nån dag men uäck vad vissa kan vara dåliga :P

Nu har jag skickat beställning på den som alla pratar så gott om, nämligen Performance Pure Whey - Karibisk Choklad. Hoppas den är lika god som alla säger. Sen så klickade jag såklart hem lite mer än bara den burken men jag är mest förväntansfull på Pure Whey.

Det andra jag beställt är (NutriTech):
Super Protein Complex - Cookies & Cream
EAA Amino Booster
Whey Complete - Choklad
Pure Carbs
Kre-Alkalyn Forte

Här ska tränas!! ;)



Läser också Sofie Lindbergs blogg och denna tjej jobbar på Proteinbutiken så jag fick ett litet message från henne. Denna tjejen är otroligt aktiv och jag får sån energi och blir otroligt peppad av att läsa hennes blogg :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

beundrar er som håller på med sånt där o är insatta =)



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-05-02 @ 22:59:21
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0