Då Var Det Detta....

.....med födelsedagspresent.
Min kära lilla älskling har inte så mycket behov eller önskningar så i år på önskelisatn står det nada, noll, zero, niet. Han har inte sagt en enda sak han önskar sig. Hur lätt är det då att gå och handla något som man tror han kan behöva, gilla eller bli glad av. Jag vill ju såklart att det helst ska vara en klockren present som är perfekt men det känns omöjligt i år. *stoor suck*
Blir att gå en runda på stan efter jobbet idag och se om jag får någon ide eller hittar något bra. Detta med parfym och sånt har han redan fått i mängder så det finns i överflöd.

Är det nån som har nått bra förslag?


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag har samma problem just nu så jag är inte till någon hjälp! :)

2011-05-05 @ 13:51:58
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hihi kan tänka mig det :) Fasen, jag skulle ha haft systrar istället! :P Kanske gå ihop å köpa nåt till William?

2011-05-05 @ 15:41:59
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0