Carla Bruni Gravid?!

Nu spekuleras det i att Carla Bruni (Sarkozys fru) är gravid. Den kvinnan är i mina ögon en av världens vackraste. Hon är både vacker i utseendet och verkar vara otroligt vacker som person. Att hon kan sjunga är det ingen tvekan om heller och jag älskar att lyssna på hennes musik. Fattar inte ett enda ord franska men musiken är så rogivande att lyssna på.

Källa

När jag hör en låt med Carla så ryser jag alltid till och sen infinner sig harmonin. Tack underbara Paulina för att du fick mig att lyssna på henne :)
Om ryktena nu stämmer att de väntar barn så kommer hon säkert att bli en fantastiskt vacker mamma :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan inte annat än hålla med dig om hennes underbar musik! Upptäckte henne förra våren när jag pluggade inför en tenta och blev helt såld. Hoppas dock hon fortsätter göra musik äktenskapet till trots. :)

2011-05-17 @ 23:58:04
URL: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0