Bänkad På Jobbet

Nu har jag börjat dagens arbetspass. De mornar jag börjar 08.30 brukar jag alltid passa på att träna innan jobbet. Idag blev det 4,3 kilometers löpning och det var en tung morgon. Är lite för tidigt för att springa halv sju på morgonen. Men men jag pressade mig igenom i alla fall och nu känner jag mig så stark och pigg. Man får sån enorm energi under dagen när man startar morgonen med träning. Lovely!!

Vår söta lilla Baggis har en förmåga att äta samtidigt som vi gör så när jag kom in och skulle äta frukost skulle även han det. Efter en stund så började han kraxa och kräkas. Hua har aldrig sett sådat tryck i en katt spya förr!:/ Hant överallt gjorde han också så resten av min morgon har jag spenderat med papper, sopkorg och skurmopp. Nu är han ute mitt lilla skruttroll och jag hoppas det bara var nån irritation i magen så han inte har nått grässtrå i gommen igen. Fick i han vatten i alla fall så det verkade bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0