All The Presents Are Done

Nu har jag/vi hittat alla presenter. Älsklingens roliga familj fyller ju år med två dagars mellanrum så det blir ett stort kalas på en dag istället för föera mindre. På söndag ska vi till svärmor och äta god mat och fika och igår fixade vi presenterna till både hjärtats lillebror och lillasyster. Jag lyckades faktiskt hitta det jag ska ge till Christian också så det är klart! Sköööönt!!

Kan ju inte skriva här och nu vad hjärtat ska få men jag lovar att visa sen ;)
Roligast av allt kommer att vara att ge Kicki hennes present och se hennes min. Hahahha

I helgen kommer det bli en hel del familjemys och så hoppas vi på sol och varm i morn då det är vårträffen. Bilutställning på Nolia och bromsbänk uppdragen från Umeå. Kan bli en riktigt awesome helg :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha, vad nu då?? :P Spännande :))

Kraaaam

2011-05-06 @ 08:49:57
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0