Konditionsträning

Ikväll 18.00 blir det konditionsträning. Ska köra lite styrka först men bara för att kolla av lite på hur förbättrad jag blivit efter dessa 5 veckor och sen blir det ett konditionspass till 19.15. Idag ska här svettas. Är råtaggad på att få upp pulsen och köra lite intervallen. Hoppas bara att det inte är så sjukt mycket folk på StepIn idag så det finns valmöjligheter på maskinerna. Hatar när det bara finns kvar lediga cyklar där man sitter som i en fotölj, på dem får jag aldrig upp någon puls och tycker de är rent ut sagt värdelösa. Jag vill ha en roddmaskin, crosstrainer eller ett löpband, där får jag upp pulsen och kan intervall träna lite :)


Bild från muscles.se


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis till kortet!! =) =)

2011-03-17 @ 17:52:06
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0