Min Nya Goda Vän



Jag är med i Buzzador och är nu med i en kampanj där jag ska testa denna skönhet till kaffemaskin och de smaker som finns till den. Igår hämtade jag ut paketet och har hunnit smaka tre sorter. Marabou Chokladdryck, Mellanrost kaffe och en Latte Macciato.
Chokladen var något stark i smaken för mig men om ma tillsätter lite mer mjölk så blir den perfekt. Så underbart skönt och smidigt att bara tryckap å en knapp och få sig en kopp kaffe istället för att koka när jag är ensammen hemma som dricker. Blir alltid för mycket när jag kokar och så blir det att spola ner i slasken. Inte nu längre :D


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Måste få smaka någon dag! :D

2011-06-21 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0