Midsommar Bröllop

Midsommar för mig kommer att vara lugn och otroligt rolig. Kommer att spendera midsommarafton med älsklingens mamma, Bocke och William och sen dra iväg till vår stuga i Långträsk för att vara startklar med bilen upp till Arjeplog på midsommardagen.

På midsommardagen har jag fått äran att sminka en brud, och inte vilken brud som helst utan Sofia Holmner som har en grym kropp och är en stor inspirationskälla till träningen :)
Det blir både smink och hår som ska fixas och på söndag ska vi köra en test av alltihopa. Ska bli så otroligt roligt att ses och testa allting :D

Ikväll har jag det jag gör... ska försöka mig på att nyansera det löshårstrens jag har hemma och se om jag får till rätt blondfärg annars blir det att beställa ett nytt.

För er som inte vet vem denna Arjeplogs tjej är kan ni kolla in hennes blogg.


Bild från Sofias blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0