Effektivast

Jag kan fasen imponera på mig själv ibland!
Gårdagen blev en sjurackarns effektiv kväll. En skön sådan och en rolig dessutom. Började med att handla 4 säckar blomjord och blommor på Granngården, cyklandes.... löste det med att sitta på kundvagnen utanför med mig hög av saker och invänta mig kära sambo som snällt fick rycka ut ;)

Sen bar det av hemåt för middagslagning, gräsklippning, plantering av blommor, sådde in lite gräs, fyris körning till Harraholmen och sedan hem igen för träning hemma i gymet (som är aningens trångt och knapert men det fungerar ibland).
I tv soffan innan läggdax hant jag till och med vika all förbannades tvätt så det blev tre gigantiska korgar fulla med ihop vikt tvätt.
Tror jag ska rensa i garderoben innan jag lägger in allt som är i tvättkorgarna. Rent logiskt är ju det kläder som vi använder och de behövs inte rensas ut men allt som är kvar i garderoberna används inte och skulle behöva rensas. Smidigt att bara gå igenom hälften också ;)

Idag är det fredag och det innebär helg och underbart väder :D
20 grader varmt i skuggan 06.00 i morse, inte helt fel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0