Vår Helg I Kramfors



Lastade bakom bilen och redo för sjösättning.




Spegelblankt vatten och Sandöbron. Tydligen ovanligt vindstilla denna helg.




Tyvärr så går ju raceleksaker sönder ibland och det hände denna gång, halvvägs ut till Ulvön tog det stopp och vi fick invänta bogsering.




Bron från undersidan. Första gången från denna vinkel men förhoppningsvis inte sista :)




Härligt ute på havet, massor med öar runt omkring.




Vi tog oss tillslut till Ulvön fast i en lite mindre och lite söligare båt. Några 108 knop gick det inte med fischerman som det gick tidgare med skatern :P




Metsadels pinnbåtar ute på regattan :)









Jag skulle hemskt gärna kunna ha en stugapå denna vackra ö :)

Vi har haft en härlig helg i Kramfors med fina vänner. Helgen blev inte som vi från början hade tänk oss med tält övernattning och mys på Ulvön men vi är van att båtar kan gå sönder och planer ändras men vi har ändå haft en toppen helg och vi tog oss ut till ön så att älsklingen fick se den och så fick Nicklas och hjärtat gå omkring och se på en massa båtar :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

Såg att du kommenterat i inlägget där jag skrev att jag skulle sluta blogga så nu passar jag på att säga att min blogg sedan ett tag tillbaka är öppen igen!:) kram

2011-07-19 @ 12:53:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mona

Älskar dina bilder. Sjukt vackert och jag (som inte är hemma i Sverige just nu) får sån otrolig överösning av svenska sommarkänslor. Kommer kolla in din blogg i framtiden :) Glad att jag hittade den. Själv har jag en hälsoblogg, du får gärna kika in om du har tid!

2011-07-19 @ 14:40:54
URL: http://getinthemood.blogg.se/
Postat av: Madde

Ulvön är ju helt otroligt mysig.

2011-07-21 @ 19:12:52
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0