PDOL Veckan Är Igång

Idag startar 2011 år PDOL.
Fest i dagarna fyra.
(PDOL=Pite Dansar Och Ler för er icke vetandes)

Massor med folk på stan idag. Skulle på systemet och jag hade flrberett mig på att boxa mig fram men där var det faktiskt förvånansvärt lugnt. Istället verkade alla slåss om festival maten och glo i försäljningsstånden som har hunnit komma upp. Samma saker varje år, till och med på samma plats.
Lär nog slinka ner en, kankse två langos under helgen men den andra festivalmaten är jag inte så förtjust i. Jag är såklart förtjust i langos som är den flottigaste maten :P

Hoppas nu att väderfolket ändrar prognosen för helgen så att det blir sol!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa, hoppas verkligen det!! =)



Vi ska ha förfest hos oss på lördag, ni är välkomna om ni vill! =)



Kraaaaaaaaaaaam! =)

2011-07-27 @ 20:49:34
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0